Historia
I lançuar si produkt në 1987 nga International Distillers & Vintners me bazë në Londër, Bombay Sapphire është një markë e emërtuar në lidhje me popullaritetin e gin në Indi pas pushtimit britanik, si dhe perlës së famshme Ylli i Bombeit që aktualisht është ekspozuar në Smithsonian.
Marka ishte pjesë e gjigantit britanik të pijeve alkoolike Diageo kur ata dolën në skenë, por iu shitën Bacardi në 1997, i cili vazhdon ta zotërojë atë edhe sot e kësaj dite. Në vitin 2014, prodhimi u zhvendos në një objekt të ri në Laverstoke Mill, në jug të Londrës.
Product
Ashtu si me gin-et e tjera, Bombay Sapphire në fakt nuk prodhon frymën e tyre bazë. Në vend të kësaj, ata dërgojnë në pije alkoolike neutrale të para-prodhuara nga distileri të tjera për t’u përdorur në proceset e tyre.
Ajo që vërtet e dallon Bombein nga distileritë e tjera është përdorimi i një procesi të infuzionit të avullit. Aty ku distileri të tjera do t’i thithin drejtpërdrejt botanikët e tyre në frymën neutrale (si një çaj i madh xhin), në vend të kësaj Bombei vendos substancat e tyre botanike (bajame, lëvozhga limoni, jamballi, kokrrat e dëllinjës, rrënja e aririt, angjelika, koriandër, kasia, kubiku dhe kokrra parajsë) në një shportë të madhe metalike që është e varur në qafën e stallës. Ndërsa avulli i alkoolit ngrihet nëpër kazan, përmbajtja e kësaj shporte mbush atë me përbërës botanikë, të cilët barten në kondensator dhe në produktin përfundimtar.
Pasi gin-i është prodhuar, ai rezistohet dhe dërgohet nga dera.
Packaging
Shishja këtu ka formën e safirit për të cilin është emërtuar, me faqe të prera në qoshe dhe një ngjyrë blu në xhami. Anët janë të sheshta, dhe anët e majta dhe të djathta janë të gdhendura me nëntë botanikët e përdorur në prodhimin e shpirtit. E gjithë gjëja është e mbuluar me një kapak metalik të përdredhur.
Etiketa ështësi një poster viktorian, madje ka një imazh të vetë mbretëreshës Victoria si komponenti më i spikatur. Përveç kësaj, ka disa informacione për markën, por duket se po zë mjaft hapësirë dhe nuk po arrin vërtet shumë. Përveç ngjyrës së xhamit, kjo shishe me të vërtetë nuk bie shumë në sy nga e gjithë dhoma.